marți, 13 octombrie 2009

Week end "pata d culoare"





































Back in Bucharest !


Dupa ce ? Dupa un week end in care okii mei au fost fericiti,beti,incantati; nasul mi a inspirat aer curat,de munte;inima imi zvacnea cu putere iar picioarele umblau singure.


Unde? Baile Herculane- Cerna-Tismana-Topolnita- Tg.Jiu-Portile de Fier-Drobeta Turnu Severin..si multe altele.
Cu cine? cu colegii de la munca:)

Cati? 26 de persoane :D

Ce am vazut?: paduri in 5 nuante de verde, paduri rosii, ape care pot avea de la nunate de albastru,bleu,bleu-marin la verde (incredibil), sesuri imbracate in hainele toamnei -auriu,aramiu si verde curd pe alocuri, stanci crestate parca d mana omunui, un apus ca`n basme pe Dunare,Portile de Fier ,noaptea..ireal de real.... Dimineata, ieseai dintr o casuta de lemn,pe o alee pavata...si priveai cat puteai -pomi,paduri,verde,munti.


Seara- aveai parte de cel mai frumos apus din lume-roz,dupa care relax total la sauna si jacuzzi.

Ziua- program de off road,coclauri,paduri de cutreierat si manastiri de vizitat-Tismana si Topolnita(curatenie,sfintenie,sacru,religie,ordine).

La toate acestea, adauga faptul ca a fost toamna,culorile explodau,vremea era minunata-22 de grade,soare prietenos.
Poate si faptul ca nu mai iesisem eu de mult din Bucurestiul asta gri si monoton a "ajutat" putin la crearea aceste concluzii...dar zona,vremea,peisajele,atmosfera,lucrurile descoperite,oamenii pe care i am cunoscut altfel decat in tinuta sobra de serviciu si comportamentul "office"...-> SUPER !
La mai multe asa !

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu