miercuri, 13 ianuarie 2010

REuniune de clasa !

Zilele trecute am avut placerea,dupa mult timp,reunosc,de a ma reintalni cu "fetele mele" din liceu :D:D. Bineinteles,totul s-a desfasurat in jurul unei mese,la o cana de ciocolata calda,incetosate de fum de tigara,intr`o cafenea studenteasca de prin Romana.
Ce am vorbit? Da`ce n-am vorbit ! :-j. Timpul insa,a fost prea scurt pentru a povesti fiecare ce a mai facut in timpul in care nu ne-am vazut,insa,in mare,ne-am pus in tema cu noutatile din viata fiecareia;fiind mai usor pentru acelea dintre ele care s-au vazut mai des,decat noi "codasele", in special Gabelu` si eu:">.

Impactul acestei revederi a fost, ca de fiecare data,acelasi pe care il am si daca "rasfoiesc" folderul cu poze din liceu sau daca `mi arunc ochii peste hi`5 ul vreuneia dintre ele...:-< :DOR...si un gust asupra caruia nu ma hotarasc daca e dulce-amarui sau dulce acrisor referitor la faptul ca...nu mai suntem mici:( .Fiecare dintre noi a crescut,si-a stabilit prioritati,si-a schimbat gandirea de liceeana, a scapat de inhibitii, s-a maturizat si vrea "mai mul't si "mai bun" ..
O sa ziceti"pai, si ce e rau in asta"? -Nu e nimic rau,doar ca pentru o secunda e uimitor; e ca si cum iti vezi copilul crescand si trecand de la etapa in care te chinuiai sa ii explici cum sta treaba cu barza,la faza cand vine si iti spune ca are iubita,oficial...si "e ceva serios,sa stii"(nu ca as stii cum e asta,dar imi imaginez,vazand asta prin okii mamei :D ).
In mare,concluzionez ca ce? Ca mi- e al dracului de dor..atat de ele..de liceu..de ore..de profi..cat si de cum eram atunci,cum gandeam..sau.. cum NU gandeam uneori,mai bine zis...:) Mi-e dor de orele in care eram sau nu atenta..de testele care ma speriau sau ma incordau dar pe care le duceam intotdeauna la bun sfarsit(pana in a 12 -a cand s-a dus cu "eleva eminenta":D),de profii care ne devenisera amici,de repetitiile de teatru, de "povara"unifrmelor..si evident de CHIULURI!!
Paradoxal...cand eram mica spuneam"vreau sa fiu mare !"..acum strig"vreau sa fiu mica"!
So..please...bring me back my childhood ..:-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu